قفل درب آسانسور
تاریخچه قفل درب آسانسور باز می گردد به حدود یکصد و پنجاه سال قبل، سالهای 1864 الی 1887 که طی این سالها "درب آسانسور" از حالت باز و بسته شدن توسط اپراتور مستقر در کابین، به سسیستم اولیه دربهای اتوماتیک تغییر پیدا کرد و برای باز کردن دربها در زمان سرویس و مواقع اضطراری، اولین کلیدهای قفل درب آسانسور  در این سالها ساخته شد.
تغییرات و تکامل "قفل درب آسانسور" و "کلید درب آسانسور" به مرور زمان  شکل گرفت و طی سالهای 1940 الی 1960 قفلهای مورد بحث (قفل هایی با کلید  دو گوش که معروف بود به قفل شیندلری) رواج پیدا کرد و همانطوریکه اشاره نموده اید، در انتهای زبانه بازوی قفل های قدیمی درب لولایی دو حفره (سوراخهایی به قطر حدود 4 میلیمتر) وجود دارد .
این قفل ها نیز کلیدی داشتند موسوم به "کلید دوگوش"  که شکل قسمتی که بدست گرفته می شد، به اشکال مختلف بود، اما بخشی که با قفل درب آسانسور درگیر می شد مشابه هم و میله ای شکل و تخت بود و در انتهای آن دو زبانه دقیقا" برابر حفره ها وجود داشت که وارد حفره ها شده و با گردش آن بازوی قفل را می شده حرکت داد و در نتیجه زبانه قفل درب که در چهارچوب درگیر بود، آزاد شده و درب (طبقه) باز می شد.

انواع قفل درب لولایی آسانسور موجود در ایران جهت فروش :


قفل جان لیفت CANLIFT

http://aasansor.ir/images/product/3_type_of_parts/9_otherparts/dictator/canlift/can-logo.png

 

درباره شرکت قفل جان لیفت
قفل جان لیفت JAN LIFT که در استانبول 1988 تأسیس شد ، با تولید "دستگاه قفل درب LIFT LANDING DOOR LOCKING" برای بخش آسانسور شروع به کار کرد و به دلیل عزم و احترام به کیفیت ، بلافاصله موفق به جذب بازار شد.
در سال های بعد ، طیف گسترده تولید قفل جان لیفت JAN LIFT با تولید "LIFT LANDING DOOR SHOCK ABSORBER" ، "CAM RETIRING DOOR RINGIRING LIFT LANDING CAM" ، BI-DIRECTIONAL OVERSPEED GOVERNOR و BI و UNI DIRECTIONAL PROGRESSIVE GEAR SAFETY.
قفل جان لیفت JAN LIFT با نگه داشتن کارمندان با تجربه و با استفاده از آخرین فن آوری های تولیدی ، محصولات خود را به بازار عرضه می کند و گواهینامه CE را برای همه قفل های خود ، فرماندار مجهز به دو جهته و تجهیزات ایمنی پیشرونده بی و یک جهته به دست آورد.
قفل جان لیفت JAN LIFT محصولات خود را در مساحت 9،800 متر مربع بسته که کارخانه ای مدرن است تولید می کند و در کشورهای مختلف تقاضای اصرارآمیز بوده است. هنوز از سطح مورد نظر خود راضی نیستید ، قفل جان لیفت JAN LIFT به طور مداوم از فن آوری و تحولات در بخش بالابر پیروی می کند تا کیفیت خود را بیشتر بهبود بخشد.

http://aasansor.ir/images/product/3_type_of_parts/9_otherparts/ghofl/canlift/ghofl.JPG

 

راهنمای مونتاژ و تنظیم قفل درب آسانسور جان لیفت

 

http://aasansor.ir/images/product/3_type_of_parts/9_otherparts/ghofl/canlift/dj.JPG

http://aasansor.ir/images/product/3_type_of_parts/9_otherparts/ghofl/canlift/CL-01-M.jpg

http://aasansor.ir/images/product/3_type_of_parts/9_otherparts/ghofl/canlift/CL-01-MD-slide.jpg

http://aasansor.ir/images/product/3_type_of_parts/9_otherparts/ghofl/canlift/CL-05-M-slide.jpg

 


 قفل فوپا  FUPA                                                                http://aasansor.ir/images/product/3_type_of_parts/3_darb/01_lolaee/02_turkish/logo/Capture.JPG

 
درباره شرکت قفل فوپا :

شرکت قفل فوپا در سال 1988 تاسیس شد ، فعالیت خود را با صادرات قطعات آسانسور به کشورهای خاورمیانه و اروپا به عنوان اولین صادرکننده جدی در صنعت بالابر ترکیه آغاز کرد. این شرکت با توسعه و تولید قطعات جدید بالابر منحصر به فرد در سال 1994 ، ابعاد جدیدی را برای فعالیت های صادراتی خود ایجاد کرد. در سال 1995 با شروع توافق های نمایندگی با شرکت های تولید کننده پیشرو در اروپا ، درب قفل فوپا فعالیت های بازاریابی خود را در ترکیه و سایر کشورها حتی بیشتر گسترش داد. توافقنامه های فعلی این شرکت با: آلبرتو ساسی / ایتالیا ، آلبرتو ساسی / اسپانیا ، Fermator / اسپانیا ، گوستاو گرگ / آلمان ، داوتویلر / سوئیس ، مونتفررو / ایتالیا ، دیناتچ / اسپانیا ، PFB / ایتالیا. بعداً با افزودن تأسیسات جدید در منطقه آزاد استانبول ، این شرکت حجم فعالیت خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.
در سال 2002 ، این شرکت سرمایه گذاری های زیادی را در تسهیلات تولید و ماشین آلات رده بالا انجام داد. با منطقه گسترده خود ، درب قفل فوپا شروع به تولید انبوه قطعات آسانسور کرده است. این شرکت با اخذ گواهینامه ISO و گواهینامه CE برای قفل درب در منازل Lift Door Manucatured ، انواع محصولات ، سهم بازار ، فعالیت های صادراتی خود را افزایش داده و به بازارهای جدید پراکند.
شرکت هایی که در حال حاضر سبد محصولات تولیدی داخلی تولید می کنند شامل: درب اتوماتیک کابین ، درب نیمه اتوماتیک ، قاب اتومبیل ، درب تاشو ، قفل درب آسانسور ، درب قفل آسانسور ، دکمه Landing و Push Car ، دکمه های کامیون بازنشسته ، سوییچ های کف و محدود ، مکانیکی و لوازم الکترونیکی.
این شرکت از سال 2006 فعالیت خود را با تهیه بسته های کامل آسانسور با نام تجاری خود (Fupack) افزایش داد. درب قفل فوپا علاوه بر تمام فعالیت های خود ، خدمات مشاوره ای را نیز برای پروژه های ویژه ارائه می دهد و پشتیبانی های مهندسی را به مشتریان خود ارائه می دهد.
چشم انداز شرکت قفل فوپا
برای ادامه جهانی بودن و یکی از شرکت های پیشرو در صنعت آسانسور که دائماً با نوآوری های جدید فن آوری در حال تحول است ، تولید کالاهایی با کیفیت که انتظارات مشتریان خود را برآورده می کند ، اطمینان از رضایت آنها با افزودن ارزش به مشتریان و کارمندان ، برای جامعه آن مفید است.

ماموریت شرکت قفل فوپا
ساخت قطعات آسانسور و ارائه خدمات مطابق با استانداردهای جهانی با پیگیری دقیق تحولات فن آوری
ارائه محصولات و خدمات مقرون به صرفه و با بالاترین کیفیت به مشتریان برای افزایش رقابت ما در رقابت جهانی
برای دستیابی و حفظ بالاترین رضایت مشتری با برآورده کردن انتظارات مشتری و تهیه محصولات و خدمات ما در بهترین شرایط و زمان بندی.

 

http://aasansor.ir/images/product/3_type_of_parts/9_otherparts/ghofl/fupa/1422781231_fu-31_fu-32_wa410.jpg

 http://aasansor.ir/images/product/3_type_of_parts/9_otherparts/ghofl/fupa/1422781236_fu-31_fu-32_teknik_wa410.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 قفل درب آسان شایان :          http://aasansor.ir/images/product/3_type_of_parts/9_otherparts/ghofl/asanshayan/logo.png

 

درباره شرکت آسان شایان :

گروه صنعتی آسان شایان در سال 1364 به منظور ارتقاء سطح کیفی محصولات داخلی با استفاده از تکنولوژی برتر روز دنیا ، با هدف تولید محصولاتی درخور نام ایرانی و قطع وابستگی به کشور های خارجی تاسیس گردید.
این گروه صنعتی با شعار «کالای باکیفیت ایرانی، شایسته نام ایرانی» برآن بوده است تا با بهره گیری از بهترین متخصصان و نخبگان صنعت آسانسور، هر روز گامی به جلو برداشته و در جهت جلب رضایت مشتریان خود محصولاتی قابل قبول ارائه نماید.
در همین راستا از بدو تاسیس اقدام به ساخت قطعات شیندلر در ایران نمود و در گام بعدی تولید مگنت درب آسانسور را در دستور کار قرار داد. امروز نیز شاهد ساخت انواع گاورنر های خاص، پاراشوت تدریجی، هرزگرد، جعبه روزیون، سوئیچ NF و ... هستیم.
و اینک مفتخریم برای اولین بار در ایران ساخت و تولید گاورنر MRL به دست متخصصان گروه صنعتی آسان شایان را به حضور هم میهنان عزیز و متخصصان آسانسور معرفی کنیم.
ویژگی های  قفل درب آسان شایان:

    آلومینیوم ریخته گری با ثبات بالا
    ساخته شده از بهترین مواد برای عمر طولانی
    کارکرد بدون صدا به وسیله بافرها در دو جهت
    آمادگی دستگاه جهت جلوگیری از باز ماندن درب
    ولتاژ 110 ولت و جریان 1 آمپر
    اطمینان از بسته شدن درب
    اتصالات برقی شامل 2 بخش مجزا جهت اطمینان از کارکرد صحیح دستگاه
    پلاتین ها ازجنس پرچ دو متاله از بهترین آلیاژ نقره و مس

http://aasansor.ir/images/product/3_type_of_parts/9_otherparts/ghofl/asanshayan/1540126754_1454691646_-1.jpg

 


قفل آسانسور ازلر    ozlar   http://aasansor.ir/images/product/3_type_of_parts/9_otherparts/ghofl/ozlar/LogoPNG.png

 

 

http://aasansor.ir/images/product/3_type_of_parts/9_otherparts/ghofl/ozlar/Untitled.jpg

 

http://aasansor.ir/images/product/3_type_of_parts/9_otherparts/ghofl/ozlar/KL-04_slide.png

http://aasansor.ir/images/product/3_type_of_parts/9_otherparts/ghofl/ozlar/KL-03_slide.png

 


 قفل آسانسور تاپ لیفت        http://aasansor.ir/images/product/3_type_of_parts/9_otherparts/ghofl/top/index.png

 مراحل مونتاژ و تنظیم قفل تاپ لیفت:

 

http://aasansor.ir/images/product/3_type_of_parts/9_otherparts/ghofl/top/index.jpg

1-    پیچ M6را از روی بدنه قفل جدا کنید

بدنه قفل را با استفاده از پیچ های M6 به روی چهار چوب درب نصب نمائید.در صورتی که فاصله درب و چهارچوب کمتر از2.5میلیمتر بود.از واشرهای پلاستیکی درون جعبه جهت تنظیم فاصله اسفاده نمائید.

2-    بازوی بیرونی از محل دندانه دار بازوی داخلی نصب کنید،پیچ آنرا محکم نموده و دقت کنید بازوی خارجی به صورت کامل و صحیح نصب و با پمپ (کم در باز کن) تنظیم شود.

3-    دو شاخ کنتاکت را بااستفاده از پیچ های درن جعبه بر رروی درب نصب نمائید و به کمک پیچ های ریگلاژ دوشاخ کنتاکت محل قرار محل قرار گیری اتصال را با پلاتین های قفل تنظیم نمائید.

4-    جهت اتصال الکتریکی ترمینال را از بدنه جدا نموده،کنتاکت دو شاخ مدار ایمنی (سیگنال بسته شدن درب) را به ترمینال؛A’Aوکابل مدار ایمنی قفل (سیگنال قفل شدن درب)را به ترمینال؛B’B وصل نمائید.

تذکر:جهت ارتباط مدار ایمنی حتما از سیم نمره 1 استفاده گردد.

5-    کابل اتصال زمین را به ارت بروی بدنه فلزی قفل ارتباط دهید.

6-    در صورتی که میل امنیت دوم از سوراخ روی درب به اندازه 2.5میلیمتر جدا شود،سیستم قفل نموده واگر سوراخ های میل دوم امنیت به دلایل ناخواسته بسته شود قفل خودش را بلوکه می نماید.

توجه : قبل از نصب قفل؛درب را ریگلاژ و تنظیم نمائید.

 http://aasansor.ir/images/product/3_type_of_parts/9_otherparts/ghofl/top/%20.jpg

 

 

 

  • معرفی

  • گواهی استاندارد

  • مشخصات فنی

  • دریافت کاتالوگ